Thursday, September 30, 2010

.deactived.

Assalamualaikum..
bg sesiape yg ade fb mesti dah biase dgr kan tjuk entry ni..
 saje nak bgtaw kat korg yaya dah deactived fb..
reason ? malas nak mengadap lappy 24 jam (tipoo jer) just 4 fb..
harap2nye lepas ni bole la ade mase lapang utk buat kerja2 yg lagi berfaedah selaen berkomen2 msg kat fb je yer..(nampak mcm x molek pulak)..
skrg ni nak luahkan pape bole luah kat blog saje..
tp xpe xdek la sume org nak taw ape yg yaya alami kan2..
to my LoVeLy blog,sile bg kerjasama anda kepada saye..hehe
to kawan2 ade ape2 just PM yaya je oke..
peace!!

Bile la agknye yaya dapat ke sini..menjadi salah seorg daripada berjuta2 jemaah..


p/s : nak ucap SELAMAT HARI LAHIR buat Linda..kuliahmate yaya mase Tahun 1..semoga diberkati umur anda dan teruskan usaha anda dalam berdakwah..yaya suke berkawan dgn Linda..sweet aje oke..

Tuesday, September 28, 2010

Bersama2 mereka~

Assalamualaikum sahabat2..
apa agaknya kabar shbt2 sy disini..
rasa agak lama x berkunjung di blog ni dn berkongsi sesuatu..
tp x ada apa sgt pun yg menarik sepanjang ketiadaan yaya selaen dr kesibukan aktiviti di UMP ini..
cume nya yaya mahu berkongsi gambar2 di hari raye yg yaya rase mud raye maseh ade dan kueh raye pun maseh berlambak ni..hehe
enjoy oke...


Beraye bersama2 ex-classmate P3 SM Teknik Johor Bahru..... - 16/09/2010

Second rumah yg kami raye, umah Nadiah..

si Afif malu2 pulak,hampeh..

saye si tukang amek gmbr yer..

5 dara jelita..(jelita la pulak kan)..

hahaha...

Afif..Din..Yb Daus

si bos besar..

keluarga bahagia..

rumah ketiga, Maziah punye rumah..

last rumah..Ate + rumah pling havoc

Jamuan Raye Fakulti Sistem Komputer dan Kejuruteraan Perisian(FSKKP) - 22/09/2010






ain wif faten..

ex classmate yaya sem lepas..

bukan scandal tp jeng3...

lima sekawan...

ni bukan kasut raye tp kasut recycle...hehe

cumel x? jumpe mase balik jamuan ritu...

cumel2...


Monday, September 27, 2010

Meriahnya raye tahun ni!!!


Assalamualaikum kawan2..

x terlambat lagi rasenye yaya nk wish "SELAMAT HARI RAYE"
 buat semua umat Islam yg menyambutnye..
semoga raya kali ini membawa seribu makna buat anda semua..
Ikhlas kan hati memohon kemaafan juga memaafkan..
jadi ceria2 selalu ya..
PeAce!!!!

wif hakim yg ngek!

anak sedara kami ameerul + ameera

hakim + faten + ameerul + ameera

family along...

angah wif kak jijie

family kami...

cumel2. 
 ellow2 kami mmg cumel2 oke..tgk badan ar..

oh si model ditepi itu..

weee....
akak + wan + kak wawa

kueh raye di aidil fitri

beraye ni umah pak ngah.

my Beloved mom..

akak yg over + ayah yg kebingungan

p/s : itu saje buat kali ni..nti yaya upload gmbr laen pulak..wee.

~Selamat Hari Rayer Aidilfitri~